• Fundacion Francisco Godia

Fondazione Sandretto Re Rebaudengo

La mirada compromesa

Del 4 de juny fins al 31 de juliol de 2014

La Fundació Francisco Godia presenta l'exposició La mirada compromesa, una selecció de videoart de la col·lecció de la Fondazione Sandretto Re Rebaudengo, que s'exposa per primera vegada a Barcelona.

La Fondazione Sandretto Re Rebaudengo és una organització creada el 1996 a iniciativa de la seva presidenta, la col·leccionista Patrizia Sandretto Re Rebaudengo. El seu objectiu és el suport a la creació artística així com la promoció i difusió de l'art contemporani.

La mirada compromesa proposa la mirada directa de la col·leccionista Patrizia Sandretto a partir d'una selecció d'obres que manifiesten el seu sòlid compromís amb l'art i amb la creació artística. Aquest compromís es concreta en la ferma voluntat de promoure i apropar l'art contemporani a un públic cada vegada més ampli així com en un programa de suport als creadors que comprèn fins i tot la financiació i la producció de les obres.

L'exposició també posa en relleu un compromís amb el videoart com a suport artístic de l'expressió contemporània, tal i com evidencia la significativa col·lecció de la Fondazione Sandretto Re Rebaudengo.

La mirada compromesa mostra obres de: Bani Abidi, Sebastián Díaz Morales, Douglas Gordon i Philippe Parreno, Marine Hugonnier, Amar Kanwar, Elena Kovylina, Anri Sala i Fiona Tan.

És un projecte de Loop Barcelona per a la Fundació Francisco Godia en el context de la 12ª edició de Screen Festival Barcelona i es podrà visitar a la Fundació Francisco Godia des del 4 de juny fins al 31 de juliol del 2014.